לימודי עיצוב בגדים


אפשר לומר שכל נערה מתבגרת וכל אישה בשלב כזה או אחר , מתעניינות בעיצוב בגדים לשם תחביב או אפילו ללמוד את התחום ולפתח בו קריירה. אם את מבלה את זמנך עם משחקי עיצוב בגדים, כנראה שאת מעוניינת בלימודי התחום ולפתח בו את כישורייך בהתאם. עולם האופנה הינו תחום שתמיד מתחדש, דורש יצירתיות רבה והשראה וכל אחד יכול לפתח בו כשרון אישי. עובדה זו, יצרה בשנים האחרונות ביקוש רב למקצוע וכיום מכללות רבות מאפשרות לכם לרכוש את הידע באמצעות קורסים שונים לעיצוב בגדים.

עיצוב בגדים
עיצוב בגדים - לימודי אופנה שמתאימים לכולם


לימודי עיצוב אופנה - מה לומדים?


מאחר ועיצוב בגדים מכיל בתוכו מורכבות של תחומי מקצועות אופנה שונים, חשוב לרכוש את הידע מהבסיס. החשיפה הרבה באמצעות המדיה התקשורתית ואפשרויות רבות של עיצוב בגדים באמצעות תוכנות מחשב ואפליקציות המוצעות ברשת, ניתנת לך האפשרות ללמוד את התחום. עם זאת, עיצוב בגדים שלא נלמד מהיסוד, לא באמת מאפשר לך ליצור פריט לבוש ייחודי. לרוב מדובר בהעתקת גזרה קיימת וכל שנותר לך הוא להתאים אותה למידות הגוף הנכונות. עיצוב בגדים הנעשה בצורה ידנית המשלבת תכנון, שרטוט, גזירה ותפירה מדויקת, הינה הדרך הנכונה בה תוכלי באמת לעצב ולייצר פריטי לבוש באופן יצירתי ומקורי מעשה ידייך.

מה חשוב לבדוק? איזה קורס מתאים למי?


על מנת לעסוק בעיצוב בגדים יש ללמוד את התחום מהיסוד. ולכן, חשוב לבחור בבית ספר מוכר וידוע, המאושר על ידי משרד העבודה ובו נלמדים מקצועות האופנה בצורה יסודית ומעשית כדי שתוכלי לרכוש את הידע המקצועי ולעצב בגדים כפי שתמיד חלמת. אחד מבתי הספר המובילים בתחום ובו נלמדים מגוון קורסים המסמיכים אותך להיכנס לעולם האופנה הוא בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל ברחובות.


קורס עיצוב בגדי ים
קורס עיצוב בגדי ים

 
"אילנה ברטל, בית הספר למקצועות האופנה", מעניק לך אפשרות לפתח קריירה בתחום מקצועות האופנה בו תוכלי לעסוק בעיצוב בגדים. בבית הספר, מתקיימים קורסי בוקר וערב של מגוון מקצועות בהם: קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה, קורס פיתוח דגמים חדשים, קורס עיצוב שמלות ערב וקז'ואל, קורס עיצוב בגדי ים, קורס תפירה לנערות, לימודי סטיילינג ועוד. כמו כן, בבית הספר מתקיים קורס מקיף ויסודי הנלמד בהיקף שנתי של לימודי תדמיתנות, עיצוב אופנה ותפירה. הלימודים בבית הספר מבוססים על שיטת תדמיתנות AB. שיטה ייחודית שהובאה מיוון על ידי אילנה ברטל מנהלת ומייסדת בית הספר.

שיטות תפירה מתקדמות


בשיטת התדמיתנות AB, תלמדי לפתח חשיבה מרחבית, ליצור, ולעצב בגדים בצורה מדויקת ויצירתית. שיטת הלימוד הייחודית, מאפשרת לך תוך מספר דקות לשרטט, לגזור ולתפור לך גזרות שונות של פרטי לבוש באמצעות סרגלי הפלא של השיטה, החוסכים לך זמן יקר, ופותרים אותך מחישובים מסובכים. בשיטה זו תלמדי לעצב  בגדים ולתפור אותם בצורה מדויקת ללא צורך בתיקונים חוזרים ונשנים. לימוד עיצוב בגדים הנעשה בתרגול ועבודת יד, עדיפה יותר מלימוד דרך תוכנות מחשוב. היצירתיות שלך והכישרון הטבעי יבואו לידי ביטוי ותוכלי לעצב פרטי לבוש שונים בצורה מקצועית ומקורית משלך.

קורס עיצוב שמלות ערב
קורס עיצוב שמלות ערב


בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל, נלמדים הקורסים על ידי צוות מעצבים ומדריכים בעלי ניסיון בתחום בניהולה של אילנה ברטל מעצבת ומורה בתחום מעל 30 שנה. אם גם את רוצה לפתח את כישורייך ולהתעסק בעיצוב בגדים? הגעת למקום הנכון! הנך מוזמנת להיכנס לאתר בית הספר ולהתרשם ממגוון הקורסים הנלמדים וליצור קשר לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ והכוונה.

צרו קשר עם בית הספר לתפירה של אילנה ברטל


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הכירו שיטת AB של תפירה ותדמיתנות

קורס תפירה ברחובות – הגיע הזמן שלך לתפור חלומות