הכירו שיטת AB של תפירה ותדמיתנות


מחפשות שיטה איכותית לתפירה ותדמיתנות? שיטת AB תחסוך לכן הרבה זמן עבודה. השיטה מתבססת על סרגלי עזר מיוחדים. הסרגלים, מתאימים ליצירת גזרות החל מגיל שנה וחצי ועד למידה 50.

איך בנוי הסרגל

הסרגל, הוא סרגל דו צדדי. בארבע קצוות הסרגל, יש מידות שונות. המידות, מתייחסת לסוג אחר של בגד. אילו בגדים יש? חולצות, שמלות, מכנסיים, חצאיות.
·         סקלה של החצאיות - בנויה על חישובים של היקפי מותניים וירכיים.
·         סקלה של המכנסיים - מתבססים על אורך ועומק המפשעה.
·         סקלה של החולצה - כל סקלה באזור של החולצה, מתייחסת לאזורים השונים בחולצה.

איך עובדים באמצעות הסרגל

כבר לא צריך להתאמץ על הקווים העגולים בגזרה - זוכרים את הימים שהיה צריך שוב ושוב לשרטט קווים עגולים בשביל גזרה? לשרטט ולמחוק. לשרטט ולמחוק... הסרגל חוסך לנו שרטוטים אלו.
כל סוגי הקווים נמצאים כבר על הסרגל. איך בונים גזרה באמצעות הסרגל? לצורך העבודה, יש לקחת נייר העתקה, משטח לשים מתחת נייר ההעתקה, סרגלים, עפרונות ומד מטר. מצמידים את נייר ההעתקה, אל המשטח.

תלמידה מספרת על אילנה - בית ספר למקצועות האופנה

את הגזרה המוכנה מעתיקים אל הבד

יצרתם גזרה מוכנה? יפה. עכשיו, מעתיקים את הגזרה המוכנה אל הבד. גם פעולת ההעתקה של הגזרה המוכנה, לוקחת כמה דקות. אולם מדוע לא מספיק להעתיק בגד על הבד? ישנה שיטה, בה מעתיקים בגד מקופל לחצי על הבד. אולם שיטה זו, איננה מדויקת ואיננה מקצועית.

חוברות העזר של הסרגל

הסרגלים אינם מגיעים לבד. מגיעות איתם חוברות עזר. בחוברות, יש לכם הסבר מפורט כיצד משתמשים בסרגלים. בחוברות, יש דוגמאות למגוון בגדים, בסגנונות שונים ובגזרות שונות. למעשה, החוברות הן חלק בלתי נפרד מהסרגל.


מה הסוד של קורס תפירה מקצועי של אילנה ברטל

מדוע כדאי ללמוד קורס תפירה מקצועי מאת אילנה ברטל? משום, שאילנה ברטל, מעצבת אופנה מעל 30 שנה. אילנה, טסה להשתלמויות בחו"ל. באחת מהן, הכירה את שיטת AB לעיצוב אופנה שפותחה ביוון. אילנה מלמדת במקצועיות ובסבלנות את השיטה ללימודי חייטות באמצעות הסרגלים. התלמידות, מבצעות הפקות אופנה מקצועיות במהלך הקורסים.

היכנסו לאתר: https://fashions.co.il/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לימודי עיצוב בגדים

קורס תפירה ברחובות – הגיע הזמן שלך לתפור חלומות