קורס תפירה ברחובות – הגיע הזמן שלך לתפור חלומות


אם תמיד חלמת להפעיל את מכונת התפירה, אך חששת שאין לך מיומנות מתאימה, הגעת אל המקום הנכון. אם יש לך מכונת תפירה, הפעלת אותה בעבר, אך מעולם לא יצרת בגד משלך ובוודאי לא מההתחלה ועד הסוף, קורס התפירה מיועד עבורך.
קורס תפירה בשיטת B/A ייתן לך כלים לעצב ולתפור את הבגדים האישיים שלך, בגדים שאין שני להם. אנו לא משתמשים בגזרות מסיבה פשוטה, הן לא מאפשרות לך להביא את עצמך לידי ביטוי והן מעבירות אותך דרך ארוכה עד ליצירת הבגדים שלך.

מהי שיטת B/A?

שיטת B/A יובאה מסלוניקי כשהרעיון הוא לאפשר לכל אחד ואחת ליצור את הבגדים ואת הגזרות לבד, כבר מהשלב הראשוני. במקום לעבור דרך הגזרות, להשתמש בעיצובים קיימים ולאחר התפירה הראשונית לבצע תיקונים, כל שעלייך לעשות הוא להשתמש בסרגלים של השיטה ולהתחיל לעצב את הבגדים שלך.
קורס תפירה ברחובות פותח בפנייך את השיטה ומלמד אותך כיצד לתפור ולעצב. בתחילת הקורס יינתנו לך הסרגלים המיוחדים ויינתן לך כל הידע הנדרש לעיצוב. הקורסים מתקיימים באווירה אישית וכיתה קטנה כדי לענות על כל שאלותייך ולוודא כי הלימוד מעמיק ויסודי.

קורס תפירה ברחובות

האם הלימודים מתאימים עבורך?

עוד לפני ההרשמה יכולים להיות לך ספקות. ייתכן והגיל שלך מהווה בעינייך מכשול, אך למעשה ניתן להתחיל לתפור בכל גיל. ייתכן ויש לך חשש כי יהיה עלייך לוותר על פעילויות שונות כדי ללמוד, אך ישנם לימודי בוקר ולימודי ערב ובאפשרותך לבחור את השעות הנוחות עבורך. יכול להיות שיש לך ספקות כיוון שברצונך לתפור בגדים רבים, אך אין כל סיבה כיוון ששיטת B/A תאפשר לך לעצב את הבגדים שלך בעצמך.

בסרטון: תלמידה ממליצה על בית הספר לאופנה אילנה ברטל


איפה אפשר לקבל פרטים על קורס תפירה ברחובות?

אנו שמחים להעמיד לרשותך קורסים באווירה אישית. בסיום קורס תפירה יהיה לך ידע ויכולת לעצב בגדים לך או לסביבתך. על מנת שנוכל לענות על כל שאלותייך ולספר לך בהרחבה על קורסי התפירה המתקיימים ברחובות, כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר עוד היום.

 טלפון: 08-9460569 דוא”ל: ilanalom@gmail.com



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הכירו שיטת AB של תפירה ותדמיתנות

לימודי עיצוב בגדים