עיצוב בגדים - מאיפה להתחיל?

רוצים להיכנס לעולם האופנה? רוצים ללמוד עיצוב בגדים? השאלה היא מאיפה מתחילים? לתשובה זו יש תשובה ראשונית. לפני הכל, אתם חייבים להיות בעלי תשוקה עזה למקצוע ולדעת מראש שעולם האופנה הוא תחרותי, יצירתי, מתפתח, דינאמי ומשלב מגוון סגנונות של מעצבים. לא כל אחד יכול להצליח בעולם הזה ודרושים נחישות, כוח רצון, אמביציה, תעוזה, רקע מקצועי בתחום, וכמובן כשרון ואהבה למקצוע.

בשלב ראשון חשוב שכל אחד יכיר את מקצועות עולם האופנה ויחליט מהו הייעוד ומה המטרה שברצונו ללמוד לעצב בגדים. אם יש לכם את זה והיתנסתם בעיצוב וסטיילינג אישי משלכם על לבוש ייחודי שהלבשתם אחרים או את עצמכם? סימן שאתם נמצאים בנקודת פתיחה טובה בו תוכלו ללמוד עיצוב בגדים, לרכוש השכלה בתחום, ולפתח מקצוע לעתיד בו תוכלו לממש את כישוריכם הטבעיים בארץ או בעולם.

לימוד עיצוב בגדים היו נלמדים בעבר באוניברסיטאות ומכללות שונות. כדי להתקבל ללימודי אופנה בארץ עליכם לעבור מיונים קשים וללמוד במסגרת קשוחה ותובענית. יחד עם זאת ועל מנת  להתחיל את הקריירה בתחום אתם יכולים ללמוד קורסים מקצועיים בנושא. במהלך הלימודים תגלו אם אתם בנויים להשתלב בעולם האופנה, מסוגלים לעבוד קשה, אוהבים את התהליך ומוכנים להקריב מעצמכם, על מנת לראות אנשים לבושים בעיצוביכם.

אז כדי שתוכלו ללמוד עיצוב בדים כדאי שתתחילו להכשיר את עצמכם במסגרת מקצועית כמו בית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל רחובות. אילנה ברטל, מעצבת ומרצה מנהלת בית הספר למקצועות האופנה ומאפשרת לכם לרכוש ידע רב ומקצועי במסגרת הקורסים הנלמדים בבית הספר. שיטת הלימוד החדישה בבית הספר מבוססת על שיטת AB. שיטה חדשנית שיובאה על ידי אילנה ברטל מסלוניקי שביוון ונלמדת בכל המכללות והאוניברסיטאות ברחבי העולם. מדובר בשיטה מהירה, חדשנית ומדויקת בו תוכלו ללמוד לשרטט, לתכנן, לגזור ולתפור פרטי לבוש שונים ולעצבם עם טאץ' ייחודי משלכם.

בבית הספר למקצועות האופנה תוכלו להנות מאווירת לימודית אינטימית, כיתות לימוד קטנות ומאובזרות במיטב הכלים והטכנולוגיות בתחום, וליווי אישי של המורים בכל שלב בתקופת הלימודים. בתום הקורסים השונים תצאו עם כלים מעשיים, תיק עבודות המהווה כרטיס ביקור לעולם האופנה, תעודת גמר מטעם בית הספר וסיפוק מושלם.

בית הספר למקצועות האופנה הינו מוסד מוכר מטעם משרד העבודה והבוגרים יוכלו לסלול את דרכם בתחומי המקצוע השונים לעיצוב בגדים בארץ ובעולם. הקורסים הנלמדים במסגרת בית הספר מגוונים ועשירים כמו למשל: קורס שנתי לתדמיתנות, תפירה ועיצוב אופנה, קורס בסיס לתדמיתנות ותפירה, פיתוח דגמים חדשים, עיצוב שמלות ערב וקז'ואל, עיצוב מכנסיים, בגדי ים ובגדי ילדים ונוער.

עיצוב בגדים מתחילים ללמוד בבית הספר למקצועות האופנה של אילנה ברטל ברחובות וסוללים לעצמכם דרך מבטיחה לפתח קריירה בתחום. היכנסו לאתר בית הספר וצרו קשר לפגישת ייעוץ והרשמה. צוות היועצים, ישמח להתאים עבורכם את הקורס האידאלי עבורכם במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים. הלימוד מתקיימים במסגרת לימודי ערב או בוקר לבחירתכם.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הכירו שיטת AB של תפירה ותדמיתנות

לימודי עיצוב בגדים

קורס תפירה ברחובות – הגיע הזמן שלך לתפור חלומות