עיצוב בגדים בכוחות עצמך עם השיטה הנכונה

אם תמיד חלמת לעצב לעצמך את הבגדים. אם תמיד הייתה לך "עין טובה" לאופנה אך מעולם לא עשית עם זה דבר, זה הזמן לשנות זאת. עיצוב ותפירה של בגדים יכולה להיות משימה מהנה ובמיוחד כאשר יש לך ידע ואת הכלים הטובים לעשות זאת.

תהליך הלימוד 

השיטה הישנה של לימוד עיצוב ותפירה אומרת כי בשלב הראשון יש ללמוד לתפור מתוך גזרות ורק לאחר התנסות רבה אפשר להתחיל לעצב בגדים באופן עצמאי. לשיטה זו יש חסרונות רבים. מעבר לכך שהיא דורשת לעבור שני שלבים עד ליצירת הבגד באופן עצמאי, השימוש בגזרות גורם לבזבוז בד (כיוון שיש לתפור ולאחר מכן לבצע תיקונים) ונדרש זמן רב כדי לתפור כל בגד. היום אפשר לבחור בשיטה חדשנית וטובה יותר.
לצפייה בכל הקורסים לחץ כאן

עיצוב בגדים בשיטת B/A

שלא כמו השיטה הישנה, שיטת B/A לעיצוב מאפשרת לתפור ולעצב כבר מהרגע הראשון. במקום לעבור על הגזרות השונות, השיטה תלמד אותך ליצור את הגזרות שלך כבר מהרגע הראשון ובכך להגשים חלום. יצירת הגזרות לא תדרוש ממך ביצוע של חישובים מורכבים אלא פשוט שימוש בסרגלים מיוחדים אותם ניתן להשיג בבית הספר למקצועות האופנה בלבד.

ללמוד לעצב בגדים בכיתת לימוד קטנה

הסרגלים לבדם לא יאפשרו לך לעצב את הבגדים שתמיד חלמת לעצב. עלייך ללמוד את השיטה וכיצד להשתמש בהם. לכן, חשוב לעשות זאת בכיתה קטנה ולקבל יחס אישי מהמורה. החלום שלך יכול להתגשם ממש בקרוב וכל שעלייך לקבל הוא את הכלים הנכונים עבורך. זה הזמן והמקום ללמוד בו, ליהנות מיחס אישי ולסיים את הלימודים כשיש באפשרותך להתחיל לעצב ולתפור, מההתחלה ועד הסוף, את הבגד שתמיד חלמת.
למי מתאים ללמוד עיצוב אופנה

עיצוב בגדים לא מיועד לכל אחד ואחת, אבל אם הגעת לכאן, בוודאי יש לך תשוקה לעולם זה. הלימודים מתאימים למי שרוצה להתחיל לתפור את הבגדים האישיים, למי שרוצה למצוא עבודה בתחום או אפילו לפתוח עסק. בית הספר של אילנה ברטל נותן לך את כל הכלים ועתה כל שנותר הוא ליצור קשר ולהתחיל להפוך את החלומות למציאות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הכירו שיטת AB של תפירה ותדמיתנות

לימודי עיצוב בגדים

קורס תפירה ברחובות – הגיע הזמן שלך לתפור חלומות